Uddannelse og forskning på klinikken

Læs om de studerende, du kan møde under behandlingen og eventuel deltagelse i forskning.

Studerende og kommende kolleger:

Fertilitetsklinikken er en del af Sjællands Universitetshospital og deltager i uddannelsen af studerende, så de er godt rustet til næste generation.

Du kan derfor opleve, at der kan være studerende og kommende kolleger med under din behandling, det håber vi der er forståelse for.

De studerende er i uddannelse til:

• Læge
  • Sygeplejerske
  • Jordemoder
  • Bioanalytiker
  • Lægesekretær

Deltagelse i forskningsprojekter:

Fertilitetsklinikken på Sjællands Universitetshospital ønsker at være en af Danmarks bedste fertilitetsklinikker og at tilbyde behandling baseret på den nyeste forskning.

Derfor er der stor sandsynlighed for, at du vil blive tilbudt at deltage i et forskningsprojekt. Det er til enhver tid frivilligt, om man ønsker at deltage. Men du vil kunne opleve, at der kan være fordele ved at deltage i form af kortere ventetid til behandling.

Hele klinikken deltager i flere projekter, der løbende startes op og løbende afsluttes.​

Fertilitetsklinikken

Lykkebækvej 14

Find vej til Sjællands Universitetshospital, Køge

Sekretær:
Træffes mandag-fredag kl. 9.00-12.00 og 14.00-15.00

Sygeplejerske:
Træffes mandag-fredag kl. 13.00-14.00

Laboratorie:
Tidsbestilling til sædanalyse
mandag-fredag kl. 11.00-12.00

Sygeplejerske

Laboratorie

Behandling af ufrivillig barnløshed for kvinder og par, der ønsker sig et barn, baseret på nyeste viden.