Nye retningslinjer og informationer for klinikken.

Nye parkeringsregler pr. 15. april 2024

Fra denne dato er der 3 timers parkering i vores område. Husk derfor at sætte p-skive og følge de opsatte skilte.

HUSK AT SÆTTE P-SKIVEN

Ny tilmeldingsprocedure pr. 15. marts 2024

Tilmeldingsproceduren for behandling laves om for at gøre det mere sikkert og let for dig/jer. Den nye procedure er beskrevet under 'Tilmeld dig til behandling'.

Hvorfor lave tilmeldingsproceduren om?
  • Der skal ikke ringes indenfor en bestemt telefontid
  • Det er ofte nemmere at sende en besked i løbet af dagen end at finde mulighed for at tale i telefon
  • Beskeden kan ses i din journal så snart den er sendt, og du kan sikre dig, at du fik oplyst de aktuelle informationer.

Selvfølgelig sidder vi stadig klar ved telefonen (47321260) alle hverdage kl 9.00-15.00, hvis du/I har spørgsmål.

Sekretærerne på Fertilitetsklinikken i Køge

Ændret behandlingstilbud på vej

Mange blev sikkert glædeligt overraskede over statsministerens nytårstale om flere ressourcer til fertilitetsbehandling på de offentlige fertilitetsklinikker. Det gjorde vi også. Det er noget, vi har arbejdet for længe.

Lige nu afventer vi, ligesom jer, yderligere information om, hvornår og hvordan ressourcerne bliver fordelt, således at vi kan tilbyde flere behandlingsforsøg til første barn og senere hen forhåbentlig også hjælp til barn nummer to.

Det betyder, at vi endnu ikke kan komme med uddybende informationer, og at vores behandlingstilbud indtil videre er uændret.

Så snart vi ved mere, vil vi meddele det her på hjemmesiden og ligeledes på Facebook.

Sjællands Universitetshospital, Køge

Fertilitetsklinikken

Se kort

Find vej til Sjællands Universitetshospital, Køge

Sekretær:
Træffes mandag-fredag kl. 9.00-12.00 og 14.00-15.00

Sygeplejerske:
Træffes mandag-fredag kl. 13.00-14.00

Laboratorie:
Tidsbestilling til sædanalyse
mandag-fredag kl. 11.00-12.00

Sygeplejerske

Laboratorie

Behandling af ufrivillig barnløshed for kvinder og par, der ønsker sig et barn, baseret på nyeste viden.