Tilsyn

Tilsynsrapporter

​Styrelsen udarbejder en tilsynsrapport efter hvert tilsyn, hvoraf det fremgår, om der er konstateret overtrædelser eller mangler af betydning for patientsikkerheden.

Her kan du se de rapporter, der er udarbejdet på baggrund af tilsynsbesøg på afdelinger under Sjællands Universitetshospital i Roskilde og Køge.

Styrelsen for Patientsikkerhed fører tilsyn med behandlingssteder i både det offentlige og private sundhedsvæsen.

Her kan du se de rapporter, der er udarbejdet på baggrund af tilsynsbesøg på afdelinger under Sjællands Universitetshospital i Roskilde og Køge.

Du kan læse tilsynsrapporterne herunder