Åbent Hospital på Ambulancebasen Køge 2026
Kom og oplev en ambulance. Hør om uddannelsen og livet som ambulancebehandler. Øv dig i at redde liv - og meget mere
Akutberedskabet er en afgørende del af sundhedsvæsnet, hvor behandlingen begynder allerede i borgerens hjem og i ambulancen på vej til hospitalet.
Derfor har vi valgt at vise vores store nye ambulancebase i Køge frem søndag 6. september 2026 kl. 10-13:
- Så kom og se en ambulance på nært hold, og hør om livet som ambulancebehandler
- Vi deler oplevelser fra uddannelsen, vores hverdag og demonstrerer ambulancer, patienttransportbiler og udstyr
- Der kan også være inspiration til en karriere inden for faget, og vi kan få en snak om uddannelse og muligheder indenfor faget
- Du får et unikt indblik i, hvad der sker, når borgere møder os og vores køretøjer, og de mange mennesker, der er en del af akutberedskabet